Thursday, April 15, 2010

Tere

See on minu esimene ajaveeb e veebipäevik e blogi.
Blogi lõin kursuse "Töö allikatega, viitamine ja viidete haldamine e-õppes" jaoks.

Töötan Tallinna Tehnikakõrgkoolis e-õppe tugiisikuna teist õppeaastat. Samas kõrgkoolis olen tegelikult töötanud juba aastaid, kuid mitte otseselt õppetööga seoses. Töö, mida praegu teen, pakub mulle suurt rahuldust. Hästi lühidalt öeldes on siin olemas need valdkonnad, mis on mulle alati meeldinud: arvuti, pedagoogika, psühholoogia, suhtlemine.

Kursusele tulin, et mõista rohkem (minu jaoks?) üpriski hämarat tsooni - autoriõigus (e-)pedagoogikas. Veel loodan siit omandada kogemusi korrektse viitamise süsteemis orienteerumiseks.
Olen inimene, kes ei ole eriline avatud õppekeskkondade fänn, suletud klassiruum on mulle turvalisem. Küll aga olen alati valmis oma seisukohti muutma. Nii et käesolev kursus on mulle paras väljakutse. Ja ootan ka seda, et peale kursuse lõppu ma julgen sarnast süsteemi soovitada ka oma kooli õppejõududele - materjalide avalik esitamine ei varasta veel ära õppejõu identiteeti. (see viimane ei ole minu, vaid on paljude õppejudude salahirm)

2 comments:

  1. Teretulemast kursusele! Autoriõiguste koha pealt see kursus väga detailidesse ei lähe, selle kohta on meil pakkuda üks täpsem kursus (Avatud õppematerjalide koostamine ja kasutamine). Kui Sul on mingeid täpseid küsimusi autoriõiguse kohta, siis võid alati küsida ja proovin vastuse leida. Loodan, et meil õnnestub selle kursusega näidata, et avatud õpikeskkonnad võivad olla suletud õpihaldussüsteemidele täiesti arvestatav alternatiiv.

    ReplyDelete
  2. Tere.
    Tahtsin kommenteerida, et üliõpilasena olen väga suur avatud õpikeskkondade fänn. Samas arvan, et ilmselt on see isikus kinni (introvertsem inimene tunneb seinte taga turvalisemalt kui ekstravert?).

    ReplyDelete