Sunday, October 17, 2010

3. ülesanne: eCampus ja pädevused

eCampusega tutvumine oli mulle kodusem kui välismaiste keskkondadega suhtlemine. Ma üldse kipun eelistama eestimaist. Saan aru et Eestis ei tasu suuri ressurse mingi keskkonna arendamisele alla panna, kuna Eestis on inimesigi nii vähe. Seetõttu on eriti tore, kui keegi ikkagi viitsib. See keskkond ei ole täis ka tühja-tähja nagu superbox-tüüpi pood.
Konto on mul sinna loodud, portfooliokursuse kogukonnaga liitutud, ülesanded ja vastamised proovitud.
Tahaksin valida etteantud pädevustest paljusid. Kuna ma ei kujuta veel hästi ette, kuidas ma neid kursuse jooksul omandan ja pärast omandatud tõestan, kustutasin kohe pärast esimest parandust mõned ära. Ikkagi jäi alles 2 asemel 4. Praegu ei raatsi neist pooli veel ära kutsutada. Eks näis, mis saab.
Leidsin 1 ülevaatliku (mulle huvitava) joonise web 1.0-web 5.0 arengust. Millisesse lahtrisse kuulub eCampus? 3.?

1 comment:

  1. Aitäh positiivse tagasiside eest seoses eCampuse keskkonnaga :) Sellest pole midagi, et esialgu ei oska sobivaimat pädevust endale valida, arvestuse sooritamiseks on aega ja küll lõpuks valik selgub. Võib ka neli pädevust valida, kui jaksu on :)

    Tõesti huvitav joonis leitud. Ma pole sellist jaotust veel näinudki, et oleks juba Web5.0 väljatoodud. Kui aga vastata küsimusele, siis eCampus käib selle joonise järgi vist sinna 3.0 alla jah - open networks. Samas pole ma kindel, kas selline etteruttamine ja Web5.0-le viitamine on just kõige õigem :)

    ReplyDelete